10 شخصیت برتر کمیک استریپ دنیا

نوشته شده توسط:یاشار نیک بین | ۰ دیدگاه

این ۱۰ شخصیت به ترتیب اولیت عبارتند از:

Wolverine :

سلطان و صدرنشین این لیست کسی نیست جز Wolverine . کوتوله کاندایی که استخوان های بدنش با آلیاژ Adamantium پر شده است. Wolverine که قابلیت ترمیم زخم ها رو داره تقریبا در مقابل همه چیز مقاوم است. او با ۳ ردیف تیغ که از مشت هایش بیرون میاید، مبارزه میکند. عدم فرمانبری از کسی، زبان نیش و کنایه دار، تک روی و شکست دائم در مسایل عشق و مهم تر از همه استیل خاص مبارزه او را به نفر اول لیست تبدیل کرده است. در سری فیلم های X-Men جناب Hugh Jackman نقش Wolverine رو بازی کرده است.

 Batman :

شوالیه تاریکی، مرد خفاشی یا همان Batman معروف. او که اسم واقعی اش Bruce Wayne می باشد، در بچگی شاهد مرگ پدر ومادرش بوده و برای همین تصمیم میگیرد که از تمامی خلافکارها انتقام بگیرد. Batman هم مثل Rorschach هیچ قابلیت ماورای بشری ندارد و تنها فنون رزمی و تکنولوژی به کار رفته در تجهیزاتش باعث میشود که جزو ابر قهرمان ها قرار بگیرد. از لحاظ تیپ و استیل هم Batman در گروه بهترین ها جای دارد. از روی Batman تقریبا ۶ فیلم اصلی ساخته شده که بازیگران معروفی مثلGeorge Clony,Val Kilmer و Christian Bale عهده دار نقش این قهرمان بودند. بازی رایانه ای آن هم ساخته شده و محبوبیت زیادی دارد.

 Spiderman :

کمتر کسی پیدا می شو که مرد عنکبوتی را نشناسد. پیتر پارکر جوان که در آزمایشگاه توسط عنکبوتی که رادیواکتیویته شده گزیده می شود و شوخ ترین و بذله گو ترین شخصیت این لیست را می سازد. Spiderman یا همان مرد عنکبوتی قهرمانی که لازمه وجودش ارتفاعات و آسمان خراش هاست و در نتیجه در جایی جز نیویورک نمی تواند قهرمان باشد. او با دستانش تار می اندازد و از یک ساختمان به ساختمان بعد می رود. شهرت او خیلی زیاد است و فیلم هایش هم همیشه به خاطر یدک کشیدن اسمش فروش زیادی کرده اند. نقش او را در سه گانه مرد عنکبوتی Tobey Maguire بازی کرده است.

Superman:
قطعا اگر سوپرمن خلق نمیشد به دنبال او خیلی از شخصیت های دیگر هم خلق نمی شدند. Superman شبه انسانی از سیاره ای دیگر است که به زمین می آید و تقریبا تمامی نیروهای فوق بشری از ضدگلوله بودن تا پرواز را دارد. درست است که مثبت بودن بیش از اندازه Superman بعضی وقت ها بیننده را اذیت می کند، ولی چیزی که او را از بقیه شخصیت ها جدا می کند دیدگاه او نسبت به بشر است. فیلم های زیادی از روی سوپرمن ساخته شده که افراد زیادی به جای اون بازی کرده اند.

The Joker :

جایگاه پنجم لیست متعلق به محبوب ترین شخصیت شرور کمیک ها یعنی The Joker می باشد. او بزرگ ترین خلافکار شهر Gotham و در نتیجه بزرگ ترین دشمن Batman است. یک شخصیت بسیار روانی با آرایش و رنگ موی خاص خودش، که خیلی راحت قابل تشخیص است. Joker همیشه و در بدترین حالت ها هم در حال خندیدن و مسخره کردن بت من است. در بت منی که تیم برتون ساخت Jack Nicholsen و در بت من شوالیه تاریکی Heith Ledger ایفاگر نقش Joker بودند. بازی هیث لجر در نقش جوکر یکی از افسانه ای ترین بازی های تاریخ هالییود به شمار می آید.

برای خواندن ادامه ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید--->

Rorschach :

ششمین نفر از گروه ده نفره مربوطه به Rorschach تعلق دارد. این قهرمان/ضدقهرمان در سری کمیک های Watchmen ظاهر شد. او تمایل زیادی به بیان حقیقت و احیای حق و حقوق واقعی مردم دارد. Rorschach که تنها نماینده گروه Watchmen در لیست اصلی ۲۰۰ نفری است، معمولا برای کسانی که حقوق دیگران را پایمال می کنند، خشن ترین و سخت ترین مجازات ها را در نظر می گیرد. او هیچ قابلیت فرا انسانی ندارد و تنها نکته عجیبش این است که یک ماسک سفید با لکه های سیاه، از جنسی مخصوص روی صورتش دارد که به حرارت حساس بوده و با تغییر در احساسات Rorschach شکل و جایگاه لکه های سیاه روی او تغییر می کند. در سال ۲۰۰۰فیلم Watchmen ساخته شد و Rorschach نیز در فیلم ظاهر شد.        

Captain America :

نفر هفتم لیست جایگاه ابرقهرمان صد در صد امریکایی است و نام امریکا روی آن گذاشته شده است Captain America . خلق این شخصیت برمی گردد به دوران جنگ جهانی دوم. سربازان امریکایی نیاز به یک الگو داشتند که صد در صد وفادار به مملکت و آرمان های امریکا باشد و این چنین کاپیتان آمریکا زاذه شد. او با سلاح مخصوصش که یک سپر با پرچم امریکا بود و نماد این بود که امریکا همیشه دفاع میکند و حمله در کارش نیست با دشمنانش کل کل می کرد. بعد جنگ دوم و پیروزی امریکا، کاپیتان با ظاهری جدید و دشمنانی جدید ) Winter Soldier ( که نماد شوروی در دوره جنگ سرد بود بر میگردد. از روی این شخصیت چندین فیلم ساخته شده که همگی آثار نازلی بودند.

Hellboy :

نفر هشتم لیست متعلق به پسر شیطان است. نازی ها در جنگ جهانی دوم می توانند پسر شیطان را که یک نوزاد بوده به جهان ما بیاورند. ولی همان موقع متفقین به پایگاه نازی ها حمله می کنند و در نتیجه پسر شیطان به دست متفقین می افتد.پسر شیطان که برعکس پدرش موجود خوش قلبی است و فقط ظاهر شیطانی دارد مثل تمامی شخصیت های مثبت دیگر با سایر شیاطین می جنگد. او یک جفت شاخ هم دارد که خودش هر روز آن ها را اره می کند تا مبادا به پدرش شباهت داشته باشد. از روی این کمیک دو فیلم ساخته شده که نقش Hellboy را Ron Perlman بازی می کند.

Magneto :

نفر یکی مانده به آخر Magneto است. کسانی که سری فیلم های X Men را دیدند حتما این ضد قهرمان رو می شناسند. او رئیس گروه Brotherhood است و در واقع رئیس آدم بدهای داستان است. قدرت اصلی او علاوه بر توانایی پرواز قابلیت ایجاد میدان های بزرگ مغناطیسی است که می تواند هر نوع فلزی را به سمت خودش جذب کند. Ian McCاlen در سری ۳ گانه مردان X نقشMagneto را بازی می کرد.

John Constantine :

نفر آخر لیست ده نفره John Constantine است. پلیس گناهکاری که بعد از تصادف و سوخته شدن ریه هایش و مرگ متوجه می شود که محکوم به عذاب در جهنم است. او با معامله ای که انجام می دهد قرار می گذارد که به ازای شیاطینی که شکار می کند بار گناهش را کمتر کند. او با وجود ریه های سوخته و مشکل دارش به طور پشت سرهم سیگار می کشد که با این کار گناه خودکشی را مرتکب می شود. سال ۲۰۰۳-  ۲۰۰۴ فیلمی از روی این کمیک ساخته شد که کیانو ریوز نقش Joh Constantine را بازی می کرد.

 امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشهلبخند

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...